Vko 47 Ipen kommentit punaisella. Ja Iipin uudet sinisellä (?)
Perjantaina Ippe autolla liikenteessä, käytiin vaan muutamalla Rästissä.
Lauantaina rankaistiin Rästiä ja Spudea, Tepsu oli mukana. Spudeen eksyi myös Hra Kaleva, jonka luokse koko sakki päätyi yöksi. Rankaistiin Hra Kalevaa ja kämppiksen pipoa. "Mikä vittu tää on???!! .....se on sen kämppiksen pipo......" "Mieti nyt kun se tulee silen MRÖYÄÄÄRGH!!" "Otetaas vielä kerran!"

Vko 48
Perjantai: Ippe ja Iipi rankaisivat kaksin.Ensin Rästiin, johon itsensä kutsui myös Iipin työkaveri Päivi.Jengi siirtyi Spudeen, jossa Ippe bongasi Iipin toisen työkaverin, Hra Hervannan. Iipi päätyi rankaisemaan Hra Kalevaa, Ippe Hra Hervantaa. "Missä mä olen?" "Missä Ippe on?" "Millä mä olen tulut tänne?"
Lauantai: Taas kaksin liikkeellä. Ippe päätyi taas Hra Hervannalle, Iipi kotiin.
"Mä en tiiä yhtään missä mä oon....enkä miten mä pääsen kotiin....voi vittu...."
"Se on kato vähän niinkun vuoroin vieraissa!"
Oltiinks me muuten tällöin myös sunnuntaina ja maanantaina rankaisulla..? Taidettiin olla.....
Olikos tää se viikko, kun oli Helvetin henkseleiden bileet??? Taisipa olla... Eli siis rankaistiin sala-pippaloissa, helvetisti viinaa ja asennetta! "Mä suutelisin mun harrikan takarengasta kaks viikkoo putkeen jos sillä olis läheskään yhtä paljon asennetta kun sulla"

Vko 49
Perjantai: Seurueena Iipi, Ippe, Tepsu ja Tepsun kaveri, Hra Eteläsuomi. Juostiin ympäri kaupunkia ja vedettiin viinaa (ylläripussi). Päädyttiin kaikki paitsi Tepsu yöksi Hra Hatanpäälle. Ippe rankaisi Hra Hatanpäätä, Iipi Hra Eteläsuomea. "Missä välissä te laitoitte??! En mä mitään nähnyt...." "Just siinä kun sä sitä mietit...." Mä en nyt tajunnut tota sun vikaa kommenttia..Te laitoitte siinä samalla kun mä vieressä sitä mietin.....
Lauantai: Sama seurue, sama meininki. Yötä Tepsulla. "Ippe.....toi ei ollut tossa eilen.........." "Tässä ei ole hei mitään hauskaa." "EIKÖÖÖÖ???!!"

Vko 50
Perjantai: Kaksin liikkeellä. Myöhemmin seuraan liittyi Ipen koulukaveri, Hra Eteläsuomi2. Kolmestaan yöksi Iipin kämpille, jossa odotteli avomies! Mikä kuningasidea!! Tripla-lusikka sohvalla, settiä ja aamulla pikkasen lujaa mäkin ja apteekin kautta Ipelle. "Teillä se meno vain paranee kerta kerralta..." "Hehehe, niinhän se hehe tekee hehe..." "Mä puhuin tolle toiselle horolle....." ----- "Vaatteet päälle, nyt mentiin" Kyllä me vaan ollaan fiksuja...
Lauantai: Ippe leikki PIMPpiä. Järjesti Iipille unelmien miehen, Hra Annalan. Siellä yötä, molemmat. Rankaistiin, rankaistiin ja rankaistiin. Kiitos Ippe, maailman paras joululahja. Eipä mitiä, anytime... "Nyt sä kotka lähdet ulos jäähyylle!" "Ha, huomenta ruusu!"

Vko51, joulu
Perjantai: Keskellä yötä pikakiitoa rästiin, "Tommi, älä sulje vielä!!!" Parilla vaan.
Lauantai: Mentiin yhdelle Spudeen, Ippe autolla. Paikalle tuli ystävä, Turre, rahojensa kanssa. Hullu määrä viinaa, Ipelle pikakännit kotona ja Ippe rankaisi Turren pikkuveljeä, Iipi vei Turren miehen ja rankaisi Turren pikkuveljen kaveria. Iipi myös rikkoi häntäluunsa. "Missä kaupunginosassa mä oon..? Oonko mä taas laittanut teinipoikaa...??" Ja miettikää millaista on herärä jouluaamuna vieraan miehen(?) vierestä perse kipeänä ilman ainuttakaan muistikuvaa viimeyöstä...
Sunnuntai: Tepsu messissä, hiljainen krapula-meno. "vittu, paska joulu."

Vko52, uusivuosi
Perjantai: Olikohan tämä se, kun mukana oli Tepsun sisko? Ei hajua..Ei mullakaan... Ylläripussi..
Lauantai: Aloittelut Iipillä, mukana Turre ja Tepsu. Iipi päätti illan lyhyeen vetämällä liikaa viinaa. Iipi hukkasi kaikki meikkinsä ja räjäytti ison kinun kädessään korvan vieressä. Ja Ippen korvan. Tsiisus kraist!! Seuraavana päivänä hieman mietitytti... Ippe ajoi autoa aamuyöllä "hyvin tää menee"-periaatteella.

Vko1
Perjantai: Messissä Tepsu, Turre ja Kata. Tepsu ja Ippe luovuttivat ajoissa, Iipi, Turre ja Kata jatkoivat. Iipi päätyi rankaisemaan Hra Annalaa.Luovuttivat ajoissa..mä olin kuumeessa! No en mä nyt sillä peipi.. "Mulla on vitun hyvä yöpaikka!"
Lauantai:Jaa-as.. Taidettiin olla samalla sakilla, mutta ilman Kataa liikenteessä..

Vko2
Perjantai: Iipi lähti Mänttään, rankaisi kotipaikkakuntaa urakalla. Tepsu ja Ippe rankaisivat Helsinkiä. Rankaisua senverran, ettei viitsi edes mainita. Näistä ei puhuta...paitsi että me oltiin kiltteyksiä! Niin minäkin!!
Lauantai: Sama setti.Täysin sama setti.
Sunnuntai: Iipi jatkoi rankomista Tampereella, seurana Päivi. Iipi rankaisi tuntemattomaksi jäänyttä Hra
X:ää.
Tähän on vielä pakko mainita, että Iipi rikkoi tämän viikon maanantaina kätensä, joka on nyt kipsissä. Vko:n 3 maanantaina oli uusi tarkastus ja viikonloppuna oli ilmeisesti hieman rymytty... Kipsissä oli mm reikä, halkeama ja noin tuhat kirkkovenettä..

Vko3
Uoaah, kunhan vain pääsen tampereelle ja saan perjantaipullon, lauantaisutinan ja sunnuntaisetsuurin....Ja vaimon!!

Eli stay tuned for the third week!

Ja tästä onkin hyvä jatkaa.. :) NÄILLÄ MENNÄÄN, EI MIKÄÄN MUUTU!! Eikä meiltä edes puutu mitään!
~Iipi ja Ippe