Blah, viikonloppu oli ja meni. Mulle jäi käteen vain palohaavat...eikä nekään käteen, vaan takapuoleen. Kiitos, tepsun patteri. Iipille olisi herunut, mutta se nahkaili, ja tekstaili taas salaa. Kuitenkin sillä on toosa hellänä vielä edellisen viikonlopun rankaisuista..."Haluutko kuulla saldon???" "Eieieeieieälääääkerrooo!!"

Otin nyt tämän sinisävyisen layoutin käyttöön. Vikoja on, mutta kun ei jaksa, niin ei jaksa. Versio 1.0 saa olla kehnonlainen!

Ja niin, amarth tuli intistä lomille. Siilitukka hyvä veto ja poju oikein lutunen. Iipiltä heruu, kuitenkin.

~Ippe, kommentoi punaisella

Uuh, täähän on vallan jees. Me ollaan niin yyper-eroottisia, varsinkin kun mun kieli näyttää metrin pituselta... (Niinkun se ei oikeasti olis..)

Minen nahkaile, enkä tekstaile salaa. Sie oot vaimo harhainen. Tässä ollaan kuulkaa nyt helvetin paljon liikaa ruusuisia siihen... Eikä mun toosani niin helposti kulu. :P   "Sä oot laittanu *****tta äijää viime viikonloppuna, sulla ei oo mitään varaa!! Oho, eiku" Ahahaha tuo on mun lipahdusrankaisujen parhaimmistoa...mut hei, vosu, se oli vain kosto..

Njoo, viikonlopusta jäi käteen suuri kiukutus. Kunnon harmitus. EVT, ei voi ihminen käsittää. Tää alkaa mennä jo Haihara-settiin. Ja joo, tää menee jo teiniangstin puolelle, kiitos nam. Ja sä et kerro mulle miksi??!! Mua pidetään informaatiotyhjiössä!! ....minäkö harhainen...Et sä ole pimennossa, tiedät kaiken olennaisen.

Sitäpaitsi vielä siitä perjantaista.. Te istuitte toisella puolen Spudea, te ette edes voineet nähdä sinne tiskille asti sillon kun siinä settiä oli. Että nih, hei.


~Iipi +Ippe